bookdepository.co.uk

vineri, 25 ianuarie 2013

Film - 2013 (Oscars - Best Foreign Film)

Anul ăsta am să reușesc să fac ceva ce îmi propuneam de mai multă vreme. Am să mă uit la toate filmele care au fost nominalizate la Oscar la categorie Best Foreign Film și am să aleg câștigătorul meu înainte să o facă juriul.

Încerc să nu mă las impresionat de premii, deși mă gândesc că oferă anumită notorietate și recunoaștere. Si oricum, Best Foreign Film pare categoria cea interesantă de la Oscaruri.

Aici e lista, în caz că este cineva interesat. Am adăugat și filmele care au ajuns pe shortlist în Ianuarie ca să fie mai consistentă.


  • Amour - Michael Haneke (Austria)
  • War Witch (Rebelle) - Kim Nguyen  (Canada)
  • No - Pablo Larrain (Chile)
  • A Royal Affair (En kongelig affaere) - Nikolaj Arcel (Danemarca)
  • The Intouchables (Intouchables) - Olivier Nakache, Eric Toledano (Franța)
  • The Deep (Djupio) - Baltasar Kormakur (Islanda)
  • Kon-Tiki - Joachim Ronning, Espen Sandberg (Norvegia)
  • Beyond the Hills (După dealuri) - Cristian Mungiu (România)
  • Sister (L'Enfant d'en haut) - Ursula Meier (Elveția)

2 comentarii:

  1. Păcat că filmul lui Mungiu nu a mai intrat în cursa finală

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Inca nu l-am vazut. E chiar asa bun? Intouchables e o comedie buna. Pana acum preferintele mele sunt Amour si War Witch.

      Ștergere